ЗБЕРІГАЄМО СПОКІЙ. ВІРИМО В ЗСУ. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!
💙💛
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
↓
Привіт шестикласники! ну що ж надіюсь ви готові до дистанційного навчання!
Нижче ви знайдете посилання, що потрібно буде прочитати та записати, а потім завдання на які ви повинні дати відповідь. Надіюсь таке навчання вам сподобається і ви всі будете брати в ньому участь!)
Дистанційне навчання з 02.09...
1. Урок для 6 - А та для 6 - Б за 05.09 "Біологія – наука про життя. Науки, що вивчають життя. Основні властивості живого" клікнути на тему уроку. онлайн урок 05.09 о 12.00 для 6 - А, для 6 - Б о 14.00 щоб потрапити на урок тисни сюди
2. Урок для 6 - Б за 07.09 "Науки, що вивчають життя" клікнути на тему уроку, онлайн урок 07.09 о 14.20 для 6 - А, для 6 - Б о 14.00 щоб потрапити на урок тисни сюди

22. Урок за 30.05 Віртуальна екскурсія "Вивчення рослинних угруповань"
1. Пригадати, що таке рослинні угруповання!
2. Продивитись відео
4. Виконати цікаву інтерактивну вправу
21. Урок за 26.05 Узагальнення з теми " Будова та життєдіяльність організмів"
20. Урок за 23.05 Узагальнення з теми "Гриби"
1. Повторити параграфи з теми "Гриби"
2. Пройти за посиланням і виконати онлайн завдання ( клікнути на слово завдання)
3. Завдання можна проходити лише один раз, крім цього всі завдання обмежені у часі, тому не затягуйте з відповіддю!
19. Урок за 19.05 Створення міні - проектів з теми "Гриби"
1. Виберіть з переліку тему яка вам найбільше подобається:1. Значення грибів в природі
2. Гриби у біосфері та житті людини
3. Гриби - паразити
4. Дивовижні факти про гриби
2. Робота може бути оформлена у вигляді презентацій або у вордовському документі
3. Не забудьте вказати мету вашої роботи, тобто наприклад "...показати роль грибів", або "...розкрити значення грибів в природі", можна так "...дослідити як гриби паразити шкодять культурним рослинам", ну і звичайно має бути висновок, що ви дізнались чи дослідили!
18. Урок за 16.05 "Лишайники"
1. При вивченні даної теми, звернути увагу на:
- особливості будови й життєдіяльності лишайників, що зумовлюють їх витривалість.
- різноманітність й поширення лишайників.
- особливості будови й життєдіяльності лишайників, що зумовлюють їх витривалість.
- різноманітність й поширення лишайників.
- значення лишайників в природі й для людини.
2. Продивитись відеоурок нижче
3. Робота з підручником
На ст. 200 розглянути будову лишайника, записати на які групи поділяються лишайники.
4. Опрацювати параграф № 53, дати письмову відповідь в зошит на запитання:
- Чому лишайники вважаються біоіндикаторами?
2. Продивитись відеоурок нижче
3. Робота з підручником
На ст. 200 розглянути будову лишайника, записати на які групи поділяються лишайники.
4. Опрацювати параграф № 53, дати письмову відповідь в зошит на запитання:
- Чому лишайники вважаються біоіндикаторами?
17. Урок за 12.05 "Гриби - паразити"
1. Пригадати що таке "паразитизм?"2. Ознайомитись з відео
3. Ознайомитись з різноманітністю грибів паразитів за допомогою презентації
4. Опрацювати параграф №56, заповнити в зошиті таблицю нижче
Заповнення таблиці
Назва гриба | Особливості будови | Шкода, якої гриб завдає | Профілактика зараження |
16. Урок за 05.05 "Їстівні та отруйні шапинкові гриби"
1. При вивченні даної теми звернути увагу на:
- особливості будови шапинкових грибів,
- навчитися розпізнавати їстівні і отруйні гриби,
- визначити основні правила збирання грибів,
2. Ознайомитись з будовою шапинкових грибів на ст. 204,
3. Записати в зошит які гриби називаються пластинчастими а які трубчастими.
4. Ознайомитись з презентацією, по ній зробити короткий конспект в зошиті
- особливості будови шапинкових грибів,
- навчитися розпізнавати їстівні і отруйні гриби,
- визначити основні правила збирання грибів,
2. Ознайомитись з будовою шапинкових грибів на ст. 204,
3. Записати в зошит які гриби називаються пластинчастими а які трубчастими.
4. Ознайомитись з презентацією, по ній зробити короткий конспект в зошиті

6. Виконати цікаву вправу
15. Урок за 28.04 "Особливості живлення грибів"
1. Пригадати які є типи живлення, і подумати до якого типу відносяться гриби!
2. Словникова робота (записати терміни в словник, їх вивчити)
Живлення - це процес надходження до організму речовин, необхідних для підтримки його життєдіяльності.
Паразити - організми, які для живлення використовують живі організми.
Фітопатогени - гриби, що паразитують та вражають рослинні організми.
Зоопатогени - гриби, які вражають та завдають шкоди тваринним організмам, викликають різноманітні захворювання.
3. Записати табличку в робочий зошит
Паразити - організми, які для живлення використовують живі організми.
Фітопатогени - гриби, що паразитують та вражають рослинні організми.
Зоопатогени - гриби, які вражають та завдають шкоди тваринним організмам, викликають різноманітні захворювання.
3. Записати табличку в робочий зошит
4. Цікаво знати https://news.finance.ua/ua/news/-/206972/gryby-parazyty-peretvoryuyut-murashok-na-zombi
5. Продивитись відео
6. Дати письмову відповідь в зошит
- Чому гриби віднесли до окремого царства живих організмів?
14. Урок за 25.04 "Екологічні групи грибів." 5. Продивитись відео
6. Дати письмову відповідь в зошит
- Чому гриби віднесли до окремого царства живих організмів?
2. Повторити попередню тему, і виконати завдання нижче
3. Продивитись відеоурок
4. Опрацювати параграф №52, виписати нові терміни в зошит
5. В зошиті дати письмову відповідь на запитання:
- Чому не можна вживати продукти, уражені цвілевими грибами?
13. Урок за 21.04 "Особливості будови грибів"

- Чи здатні гриби до фотосинтезу?
2. При вивченні даної теми, звернути увагу на:
- Риси схожості грибів з рослинами і тваринами
3. Ознайомитись з будовою грибної клітини
4. Продивитись відеоурок нижче
5. Заповнити письмово табличку в зошиті
6. Опрацювати параграф №51, виписати нові терміни в словник, їх вивчити.
Ознаки | Спільне з рослинами | Спільне з тваринами |
Прикріплений спосіб життя | ||
Гетеротрофний спосіб живлення | ||
Необмежений ріст | ||
Наявність хітину | ||
Наявність глікогену | ||
Наявність сечовини | ||
Міцна клітинна оболонка | ||
Відсутність хлорофілу |
6. Опрацювати параграф №51, виписати нові терміни в словник, їх вивчити.

12. Урок за 18.04 Узагальнення з теми: "Різноманітність рослин" - клікнути на узагальнення, роботу виконати до 21.00 год. 18.04
11. Урок за 14.04 "Значення рослин для існування життя на планеті Землі" 1. Пригадайте основні ознаки рослин відділу Покритонасінні. Які класи рослин належать до цього відділу?
2. Виконайте вправу нижче
3.Продивитись відео про значення рослин на нашій планеті
4. Вправа закінчи речення
«Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу, то…»
«Якщо рослини зникнуть з лиця Землі , то…»
«Якщо люди вирубають усі ліси, то…»
«Якщо нищити рідкісні рослини, то…»
5. Опрацювати параграф № 50, повторити параграфи від №40 до №50, підготуватись до узагальнення.
4. Вправа закінчи речення
«Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу, то…»
«Якщо рослини зникнуть з лиця Землі , то…»
«Якщо люди вирубають усі ліси, то…»
«Якщо нищити рідкісні рослини, то…»
5. Опрацювати параграф № 50, повторити параграфи від №40 до №50, підготуватись до узагальнення.
10. Урок за 11.04 "Життєві форми рослин. Рослинні угруповання"
1. Переглянути презентацію нижче2. Опрацювати параграф №48
3. Виписати нові терміни в словник та їх вивчити
4. Прослухати відеоурок
5. Поміркуй над питаннями, відповіді записати в зошит, сфотографувати і скинути вчителю!
- Чи є така рослина, яка зростає усюди?
- Чому вся Земля не вкрита лісом, адже тоді було б більше кисню?
9. Урок за 07.04 "Екологічні групи рослин"
1. Виконати цікаве завдання після закінчення роботи результат сфотографувати і скинути вчителеві.
Екологічні групи рослин по відношенню до світла ( записати в зошит)
· Світлолюбні рослини (ковила, пирій, тюльпан, сосна) оселяються на відкритих , добре освітлених місцях.
· Тіньолюбні (ялина, квасениця звичайна, копитняк, плаун булаво видний) зростають на затінених ділянках.
· Тіньовитривалі(граб, липа, бузок) зростаючи в лісах, можуть переносити певне затінення.
Екологічні групи рослин по відношенню до вологи
· Вища водяна рослинність (елодея, ряска, латаття) не можуть жити поза водним середовищем.
· Вологолюбні рослини (зозулин льон, сфагнум, росичка, очерет) ростуть за умови високої зволоженості грунту.
· Посухостійкі рослини (кактуси, ковила, типчак, верблюжа колючка, молодило) поширені в посушливих місцях.
4. Прочитати параграф §47, дати відповідь на запитання :
- Які фактори неживої природи мають першорядне значення для рослин?
- Яку роль відіграє вода у житті рослин?
- Яке значення має температура для рослин?
2. Записати в зошиті схему «Екологічні фактори»
3. Пошукова робота з підручником с.174 - 175, складання опорного конспекту в зошиті
Екологічні групи рослин по відношенню до світла ( записати в зошит)
· Світлолюбні рослини (ковила, пирій, тюльпан, сосна) оселяються на відкритих , добре освітлених місцях.
· Тіньолюбні (ялина, квасениця звичайна, копитняк, плаун булаво видний) зростають на затінених ділянках.
· Тіньовитривалі(граб, липа, бузок) зростаючи в лісах, можуть переносити певне затінення.
Екологічні групи рослин по відношенню до вологи
· Вища водяна рослинність (елодея, ряска, латаття) не можуть жити поза водним середовищем.
· Вологолюбні рослини (зозулин льон, сфагнум, росичка, очерет) ростуть за умови високої зволоженості грунту.
· Посухостійкі рослини (кактуси, ковила, типчак, верблюжа колючка, молодило) поширені в посушливих місцях.
4. Прочитати параграф §47, дати відповідь на запитання :
- Які фактори неживої природи мають першорядне значення для рослин?
- Яку роль відіграє вода у житті рослин?
- Яке значення має температура для рослин?
8. Урок за 04.04 Практична робота №3 "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин"
Виконати практичну роботу в зошиті з лабораторних робіт, якщо немає лабораторного зошита, роботу виконуєте в робочому зошиті.
Практична робота №3 - клікнути на посилання
Практична робота №3 - клікнути на посилання
7. Урок за 31.03 "Покритонасінні. Одно - дводольні"

1. Життєві форми голонасінних — дерева, кущі, трави.
2. Молоді жіночі шишки сосни жовті, а чоловічі — бурі.
3. Запилення голонасінних здійснює вітер.
4. Сосна та ялина належать до голонасінних рослин.
5. В Україні найбільш поширені гінкгові.
6. Насіння в голонасінних лежить на лусках шишок голо, незахищено.
7. Серед голонасінних є квіткові рослини.
8. Шишки хвойних бувають чоловічими і жіночими.
9. Живиця — це смола хвойних рослин.
10. У хвойних немає листків, а є маленькі гілочки — хвоя.
11. Деякі голонасінні не утворюють насіння.
12. Голонасінні мають потужну стрижневу кореневу систему.
2. Прочитати параграф №45, продивитись відео-урок нижче
3. Виконати завдання, після закінчення вправи результат завдання сфотографувати та скинути вчителю!
6. Урок за 28.03 "Голонасінні"
1. Прочитати підручник Біологія параграф №44
2. Перегляд фрагменту з теми "Голонасінні" ( клікнути на посилання)
3. Переглянути на відео будову шишок голонасінних
4. Проходження тесту( клікнути на слово тест)тест відкритий сьогодні до 22.00
Завдання для високого рівня( відповідь записувати в зошит)
1. Чому хвойні дерева насаджують поблизу доріг?
2. Яка роль голонасінних у природі?
2. Перегляд фрагменту з теми "Голонасінні" ( клікнути на посилання)
3. Переглянути на відео будову шишок голонасінних
4. Проходження тесту( клікнути на слово тест)тест відкритий сьогодні до 22.00
Завдання для високого рівня( відповідь записувати в зошит)
1. Чому хвойні дерева насаджують поблизу доріг?
2. Яка роль голонасінних у природі?
5. Урок за 24.03 "Папороті, хвощі, плауни" - клікнути на тему уроку.
4. Урок за 21.03 "Мохи" - клікнути на тему уроку.
3. Урок за 17.03 "Водорості" - клікнути на тему уроку
2. Урок за 14.03. "Способи класифікації рослин" - клікнути на тему уроку
1.Урок за 24.02 Узагальнення з теми: "Рослини"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8977800 перейти за посиланням, тест відкритий до 18.00
2. Перегляд фрагменту з теми "Голонасінні" ( клікнути на посилання)
3. Переглянути на відео будову шишок голонасінних
4. Проходження тесту
Завдання для середнього і високого рівнів
1. Чому хвойні дерева насаджують поблизу доріг?
2. Яка роль голонасінних у природі?
3. Як людина використовує голонасінних у своїх потребах?

1. Життєві форми голонасінних — дерева, кущі, трави.
2. Молоді жіночі шишки сосни жовті, а чоловічі — бурі.
3. Запилення голонасінних здійснює вітер.
4. Сосна та ялина належать до голонасінних рослин.
5. В Україні найбільш поширені гінкгові.
6. Насіння в голонасінних лежить на лусках шишок голо, незахищено.
7. Серед голонасінних є квіткові рослини.
8. Шишки хвойних бувають чоловічими і жіночими.
9. Живиця — це смола хвойних рослин.
10. У хвойних немає листків, а є маленькі гілочки — хвоя.
11. Деякі голонасінні не утворюють насіння.
12. Голонасінні мають потужну стрижневу кореневу систему.
2. Прочитати параграф №45, продивитись відео-урок нижче
3. Виконати завдання, після закінчення вправи результат завдання сфотографувати та скинути мені!
Практична робота №3 - клікнути на посилання
Урок №4 «Екологічні групи рослин» за 26.03
1. Виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pbokku7hn19&fbclid=IwAR28V1YK16Xq0dmxcbawCqnHkNsnmRdQ189hJ0hK7aAlTEZRNDZl3bB2g0M після закінчення роботи результат сфотографувати і скинути вчителеві.
2. Записати в зошиті схему «Екологічні фактори»
2. Пошукова робота з підручником с.174 - 175, складання опорного конспекту в зошиті
Екологічні групи рослин по відношенню до світла
· Світлолюбні рослини (ковила, пирій, тюльпан, сосна) оселяються на відкритих , добре освітлених місцях.
· Тіньолюбні (ялина, квасениця звичайна, копитняк, плаун булаво видний) зростають на затінених ділянках.
· Тіньовитривалі(граб, липа, бузок) зростаючи в лісах, можуть переносити певне затінення.
Екологічні групи рослин по відношенню до вологи
· Вища водяна рослинність (елодея, ряска, латаття) не можуть жити поза водним середовищем.
· Вологолюбні рослини (зозулин льон, сфагнум, росичка, очерет) ростуть за умови високої зволоженості грунту.
· Посухостійкі рослини (кактуси, ковила, типчак, верблюжа колючка, молодило) поширені в посушливих місцях.
3. Прочитати параграф §47, дати відповідь на запитання :
- Які фактори неживої природи мають першорядне значення для рослин?
- Яку роль відіграє вода у житті рослин?
- Яке значення має температура для рослин?
Урок №5 "Життєві форми рослин. Рослинні угруповання" за 27.03
1. Переглянути презентацію нижче
2. Опрацювати параграф №48
3. Виписати нові терміни в словник та їх вивчити
4. Прослухати відеоурок
- Чи є така рослина, яка зростає усюди?
- Чому вся Земля не вкрита лісом, адже тоді було б більше кисню?

1. Пригадайте основні ознаки рослин відділу Покритонасінні. Які класи рослин належать до цього відділу?
2. Виконайте вправу нижче
3.Продивитись відео про значення рослин на нашій планеті
4. Вправа закінчи речення
«Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу, то…»
«Якщо рослини зникнуть з лиця Землі , то…»
«Якщо люди вирубають усі ліси, то…»
«Якщо краще знати особливості рослин , то..»
«Якщо нищити рідкісні рослини, то…»
5. Опрацювати параграф № 50
Урок №7 Узагальнення з теми: " Різноманітність рослин" за 10.04
Пройти онлайн тест нижче
Після проходження тесту вам потрібно скористатись формою зворотнього звязку, записати своє прізвище і імя, вписати свій імейл, і ваш результат автоматично прийде мені на пошту, або у строкі "коментарі" написати свою оцінку, якщо у вас немає імейлу, можете сфотографувати ваш результат тесту і скинути мені в інстаграм або фейсбук!)
Урок №8 "Особливості будови грибів" за 16.04
1.Подумати!
- Чи здатні гриби до фотосинтезу?
2. При вивченні даної теми, звернути увагу на:
- Риси схожості грибів з рослинами і тваринами
3. Ознайомитись з будовою грибної клітини
3.Продивитись відео про значення рослин на нашій планеті
«Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу, то…»
«Якщо рослини зникнуть з лиця Землі , то…»
«Якщо люди вирубають усі ліси, то…»
«Якщо краще знати особливості рослин , то..»
«Якщо нищити рідкісні рослини, то…»
5. Опрацювати параграф № 50
Урок №7 Узагальнення з теми: " Різноманітність рослин" за 10.04
Пройти онлайн тест нижче
Після проходження тесту вам потрібно скористатись формою зворотнього звязку, записати своє прізвище і імя, вписати свій імейл, і ваш результат автоматично прийде мені на пошту, або у строкі "коментарі" написати свою оцінку, якщо у вас немає імейлу, можете сфотографувати ваш результат тесту і скинути мені в інстаграм або фейсбук!)
Урок №8 "Особливості будови грибів" за 16.04

- Чи здатні гриби до фотосинтезу?
2. При вивченні даної теми, звернути увагу на:
- Риси схожості грибів з рослинами і тваринами
3. Ознайомитись з будовою грибної клітини
4. Продивитись відеоурок нижче
5. Заповнити письмово табличку в зошиті
6. Опрацювати параграф №51, виписати нові терміни в словник, їх вивчити.

Урок №9 "Екологічні групи грибів." за 17.04
1. При вивченні нової теми, звернути увагу на екологічні групи грибів та їх роль в природі!
2. Повторити попередню тему, і виконати завдання нижче
3. Продивитись відеоурок
4. Опрацювати параграф №52, виписати нові терміни в словник
5. В зошиті дати письмову відповідь на запитання:
- Чому не можна вживати продукти, уражені цвілевими грибами?
- Яку користь отримує гриб від мікоризи із деревами?
- Чим шкідливий та корисний трутовик?
Урок №10"Особливості живлення грибів" за 23.04
1. Пригадати які є типи живлення, і подумати до якого типу відносяться гриби!
2. Словникова робота (записати терміни в словник, їх вивчити)
Живлення - це процес надходження до організму речовин, необхідних для підтримки його життєдіяльності.
Автотрофний тип - живлення за якого організм самостійно утворює поживні речовини з непоживних.
Гетеротрофний тип – живлення готовими органічними рештками, що утворені іншими організмами.
Сапротрофи - організми , що живлення рештками відмерлих організмів.
Паразити - організми, які для живлення використовують живі організми.
Фітопатогени - гриби, що паразитують та вражають рослинні організми.
Зоопатогени - гриби, які вражають та завдають шкоди тваринним організмам, викликають різноманітні захворювання.
3. Записати табличку в робочий зошит
4. Цікаво знати https://news.finance.ua/ua/news/-/206972/gryby-parazyty-peretvoryuyut-murashok-na-zombi
5. Продивитись відео
6. Дати письмову відповідь в зошит
- Чому гриби віднесли до окремого царства живих організмів?
Урок №11 "Розмноження і поширення грибів" за 24.04
Ознаки
|
Спільне
з рослинами
|
Спільне
з тваринами
|
Прикріплений спосіб життя
|
||
Гетеротрофний спосіб живлення
|
||
Необмежений ріст
|
||
Наявність хітину
|
||
Наявність глікогену
|
||
Наявність сечовини
|
||
Міцна клітинна оболонка
|
||
Відсутність хлорофілу
|
6. Опрацювати параграф №51, виписати нові терміни в словник, їх вивчити.

Урок №9 "Екологічні групи грибів." за 17.04
1. При вивченні нової теми, звернути увагу на екологічні групи грибів та їх роль в природі!
2. Повторити попередню тему, і виконати завдання нижче
3. Продивитись відеоурок
5. В зошиті дати письмову відповідь на запитання:
- Чому не можна вживати продукти, уражені цвілевими грибами?
- Яку користь отримує гриб від мікоризи із деревами?
- Чим шкідливий та корисний трутовик?
Урок №10"Особливості живлення грибів" за 23.04
1. Пригадати які є типи живлення, і подумати до якого типу відносяться гриби!
2. Словникова робота (записати терміни в словник, їх вивчити)
Живлення - це процес надходження до організму речовин, необхідних для підтримки його життєдіяльності.
Автотрофний тип - живлення за якого організм самостійно утворює поживні речовини з непоживних.
Гетеротрофний тип – живлення готовими органічними рештками, що утворені іншими організмами.
Сапротрофи - організми , що живлення рештками відмерлих організмів.
Паразити - організми, які для живлення використовують живі організми.
Фітопатогени - гриби, що паразитують та вражають рослинні організми.
Зоопатогени - гриби, які вражають та завдають шкоди тваринним організмам, викликають різноманітні захворювання.
3. Записати табличку в робочий зошит
4. Цікаво знати https://news.finance.ua/ua/news/-/206972/gryby-parazyty-peretvoryuyut-murashok-na-zombi
5. Продивитись відео
- Чому гриби віднесли до окремого царства живих організмів?
Урок №11 "Розмноження і поширення грибів" за 24.04
1. Пригадати попередні параграфи з теми "Гриби"
2. Ознайомитись з презентацією нижче, по ній зробити конспект в зошиті
3. Пройти онлайн тест, після проходження тесту, сфотографувати Ваш результат щоб було видно тему тесту, та відправити вчителеві на вайбер або в інстаграм!
Урок №12 " Лишайники" за 30.04
1. При вивченні даної теми, звернути увагу на:
1. Особливості будови й життєдіяльності лишайників, що зумовлюють їх витривалість.
2. Різноманітність й поширення лишайників.
3. Значення лишайників в природі й для людини.
2. Продивитись відеоурок нижче
3. Робота з підручником
На ст. 200 розглянути будову лишайника, записати на які групи поділяються лишайники.
4. Опрацювати параграф № 53, дати письмову відповідь в зошит на запитання:
- Чому лишайники вважаються біоіндикаторами?

Урок №13"Їстівні та отруйні шапинкові гриби" за 07.05.
1. При вивченні даної теми звернути увагу на:
- особливості будови шапинкових грибів,
- навчитися розпізнавати їстівні і отруйні гриби,
- визначити основні правила збирання грибів,
2. Ознайомитись з будовою шапинкових грибів на ст. 204,
3. Записати в зошит які гриби називаються пластинчастими а які трубчастими.
4. Ознайомитись з презентацією, по ній зробити короткий конспект в зошиті
Урок №12 " Лишайники" за 30.04
1. Особливості будови й життєдіяльності лишайників, що зумовлюють їх витривалість.
2. Різноманітність й поширення лишайників.
3. Значення лишайників в природі й для людини.
2. Продивитись відеоурок нижче
3. Робота з підручником
На ст. 200 розглянути будову лишайника, записати на які групи поділяються лишайники.
4. Опрацювати параграф № 53, дати письмову відповідь в зошит на запитання:
- Чому лишайники вважаються біоіндикаторами?

Урок №13"Їстівні та отруйні шапинкові гриби" за 07.05.
1. При вивченні даної теми звернути увагу на:
- особливості будови шапинкових грибів,
- навчитися розпізнавати їстівні і отруйні гриби,
- визначити основні правила збирання грибів,
2. Ознайомитись з будовою шапинкових грибів на ст. 204,
3. Записати в зошит які гриби називаються пластинчастими а які трубчастими.
4. Ознайомитись з презентацією, по ній зробити короткий конспект в зошиті

5. Опрацювати параграф №54 та №55
6. Виконати цікаву вправу
Урок №14 "Гриби - паразити" за 08.05
1. Пригадати що таке "паразитизм?"
2. Ознайомитись з відео
3. Ознайомитись з різноманітністю грибів паразитів за допомогою презентації
4. Опрацювати параграф №56, заповнити в зошиті таблицю нижче
Заповнення
таблиці
Назва гриба
|
Особливості будови
|
Шкода,
якої гриб завдає |
Профілактика зараження
|

1. Повторити попередню тему, та дати усну відповідь на запитання:
1. Наука, що вивчає гриби?
2. Що таке шапинкові гриби?
3. Чим відрізняються пластинчасті та трубчасті гриби?
4. Що таке мікориза, плодове тіло та гіфи?
Перед тим як почати самостійно збирати гриби, слід дізнатися про види отруйних грибів, поширені у нашій місцевості. Важливо запам’ятати, чим їстівні гриби відрізняються від отруйних, що ззовні на них схожі. У цьому вам допоможе дана практична робота.
Урок №16 " Значення грибів у природі та в житті людини" урок за 15.05
1. Під час вивчення даної теми, звернути увагу наУрок №16 " Значення грибів у природі та в житті людини" урок за 15.05
корисне та шкідливе значення грибів у природі та житті людини
2. Продивитись відео нижче
3. Продивитись відео "Рослини Червоної книги України"
3. Заповнити таблицю “Значення грибів” в зошит
Група
грибів
|
Представники
|
Значення
|
Цвільові гриби
|
Мукор
|
|
Пеніциліум
|
||
Дріжджові гриби
|
Хлібні дріжджі
|
|
Винні дріждж
|
||
Гриби-паразити
|
Трутовики
|
|
Сажкові гриби
|
||
Ріжки
|
||
Іржасті гриби
|
||
Шапкові гриби
|
Шампіньйони
|
|
Мухомори
|
4. Опрацювати параграф №57, повторити параграфи від №40 по №57
Урок №17 Створення міні - проектів з теми "Гриби" урок за 21.05
1. Виберіть з переліку тему яка вам найбільше подобається:
1. Значення грибів в природі
2. Гриби у біосфері та житті людини
3. Гриби - паразити
4. Дивовижні факти про гриби
2. Робота може бути оформлена у вигляді презентацій або у вордовському документі
3. Не забудьте вказати мету вашої роботи, тобто наприклад "...показати роль грибів", або "...розкрити значення грибів в природі", можна так "...дослідити як гриби паразити шкодять культурним рослинам", ну і звичайно має бути висновок, що ви дізнались чи дослідили!
4. Роботи плагіати оцінюватись не будуть!!!
5. Роботу скидати мені на електронну пошту babocka@meta.ua
Урок №18 Узагальнення з теми "Гриби" урок за 22.05
1. Повторити параграфи з теми "Гриби"
Урок №17 Створення міні - проектів з теми "Гриби" урок за 21.05
1. Виберіть з переліку тему яка вам найбільше подобається:
1. Значення грибів в природі
2. Гриби у біосфері та житті людини
3. Гриби - паразити
4. Дивовижні факти про гриби
2. Робота може бути оформлена у вигляді презентацій або у вордовському документі
3. Не забудьте вказати мету вашої роботи, тобто наприклад "...показати роль грибів", або "...розкрити значення грибів в природі", можна так "...дослідити як гриби паразити шкодять культурним рослинам", ну і звичайно має бути висновок, що ви дізнались чи дослідили!
4. Роботи плагіати оцінюватись не будуть!!!
5. Роботу скидати мені на електронну пошту babocka@meta.ua
Урок №18 Узагальнення з теми "Гриби" урок за 22.05
1. Повторити параграфи з теми "Гриби"
2. Пройти за посиланням і виконати онлайн завдання ( клікнути на слово завдання)
3. Завдання можна проходити лише один раз, крім цього всі завдання обмежені у часі, тому не затягуйте з відповідю!
Урок №19 Віртуальна екскурсія "Вивчення рослинних угруповань"за 28.05
Урок №19 Віртуальна екскурсія "Вивчення рослинних угруповань"за 28.05
1. Пригадати, що таке рослинні угруповання!
2. Продивитись відео
4. Виконати цікаву інтерактивну вправу
№20 Узагальнюючий урок за 29.05
1. Повторити раніше здобуті знання за посиланням http://8next.com/biol6ostap/907-biol6ostapchenko_58.html
2. Протягом року ви подорожували цікавим та загадковим світом живої природи. Ви вже знаєте, що живу природу досліджує біологія. На сьогодні це цілий комплекс наук, які населяють нашу планету. У шостому класі ви дізналися про науки, які вивчають рослини, гриби, рослини і тварини. Ви дізналися, що нашу планету населяє приголомшлива різноманітність живих істот – майже 2 млн видів бактерій, грибів, рослин, тварин. На перший погляд може здатися, що вони існували завжди. Але це не так. Життя на нашій планеті виникло приблизно 3,5 млрд років тому і за цей тривалий час постійно розвивалась.
Я бажаю вам успіхів у дослідженні прекрасного та складного світу живих істот, який нас оточує. Сподіваюсь, що цей перший ваш рік з біологією допоміг зрозуміти й полюбити її!
Я бажаю вам успіхів у дослідженні прекрасного та складного світу живих істот, який нас оточує. Сподіваюсь, що цей перший ваш рік з біологією допоміг зрозуміти й полюбити її!
Гарних вам і веселих канікул, побачимось через літо:)
Дуже цікаві завдання, роблю їх з задоволенням. Ваша учениця Аня
ВідповістиВидалитиАндрій Мацієвський пройшов тест оцінка-10балів.
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
Видалитиу тестах в мене 10 балів
ВідповістиВидалитимене в тестах 12
ВідповістиВидалитиЛера Уманець за тест оцинка 12б
ВідповістиВидалитив мене тож А Тюхтій
ВидалитиСтоп а я
ВидалитиТест
ВідповістиВидалитиВ мене в тестах 12)
ВідповістиВидалитиА де ви тест знайшли
ВидалитиА де взяти тест
ВідповістиВидалития не можу знайти тест
ВідповістиВидалитиЛупол Руслан. допоможіть!
ВідповістиВидалитине знаю який тест.